ظـریـــف بــیـن

ظریف بینی یک ویژگی نیست، یک اصل است!

ظـریـــف بــیـن

ظریف بینی یک ویژگی نیست، یک اصل است!

ظـریـــف بــیـن

یک خط شکن که از شکستن هیچ صف ای، ذره ای ابایی ندارد...
تاکید می کنم: "من یک ظریف بینم!"

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

اخیرا دانشگاه خلیج فارس که دانشگاه مادر استان بوشهر است، محل جولان عده‌ای ناآگاه به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی قرار گرفت و شاهد حضور فردی در سخنرانی "اصلاحات ناتمام" بود که خود سران فتنه هم از ارتباط با وی تبری جسته‌اند.

بسیاری از اظهارات شما را با هر نگرش و زاویه‌ای که می خواستم بپذیرم باز هم سخت بود و البته برخی گاهی متناقض به نظر می رسید.

شما گفتید که عده‌ای از رهبری هم پا را فراتر می گذارند و از نرمش قهرمانانه دم زدید و اذعان به تمکین سخنان رهبری نمودید. دقایقی نگذشت که آخرین مطالبه ایشان در خصوص انتشار جزئیات مذاکرات و درمیان گذاشتن آن با مردم را رد کردید.

اصغرزاده و ادامه اظهارات متناقض با دیدگاه رهبری

عجیب به نظر می رسد این قدر حافظه کوتاه مدت شما ضعیف باشد که پس از دقایقی اظهارکنید: «اصولگراهای تندروی افراطی افسانه‌ای ساختند که جزئیات از مردم پنهان نگه داشته شده». این اشتباه شاید به دلیل جو سالن سخنرانی رخ داد و ممکن است چنین تریبونی در مملکت اسلامی برای شما مانند آرزویی دست نیافتنی بود که از سران فتنه علنا حمایت کنید و خواستار رفع حصر شوید.

حتی اگر فرض کنیم که اصولگراهای تندروی افراطی چنین موضوعی را مطرح کرده باشند که به زعم شما افسانه است، مطالبه صریح و دغدغه رهبری از تیم مذاکره کننده مبنی بر انتشار جزئیات مذاکرات مهر تاییدی است بر راستی دلواپسی آنان. خوب اگر جزئیات مذاکره با 5+1 و آمریکا از مردم پنهان نگه داشته نشده پس چه دلیلی دارد امام خامنه‌ای خطاب مسئولان از انتشار این جزئیات سخن گویند.

البته این تناقض‌گویی شما با کلام رهبری به اینجا ختم نشد و در قسمتی دیگر ایران را درحال جنگ با دنیا دانستید. هنوز چند هفته از سخنان رهبری درباره اینکه دنیا به مقابله با ایران نایستاده و فقط چند کشور اروپایی و آمریکا مخالف جمهوری اسلامی ایران هستند که اجلاس بزرگ سران کشورهای غیرمتعهد در تهران شاهد نقض گفتار شما بود.

همکار اصغرزاده که بعدها سخنگوی گروه منافقین شد

شما مدام از تندروی و رادیکال بودن اصولگرایان حرف زدید اما نگفتید که گذشته ایران اسلامی پر بوده از افراطی‌هایی که به نام روشنفکری دیگران را به این لقب متهم می کردند. همان افرادی که یک روز در قامت ضدلیبرالیسم نسبت به رهبری آمریکا ظاهر می شدند و دیگر روز با تغییر مواضع خود منادی ارتباط با آمریکا و دوستی با غرب بودند.

نکند رجب علی مزروعی که از ابتدای تاسیس روزنامه سلام که شما عضو نخستین شورای سردبیری آن هستید، مشاور اسبق رئیس دولت اصلاحات و عضو هیئت موسس حزب منحله مشارکت که بعدها سخنگوی سازمان منافقین شد را فراموش کردید؟ نکند اکبر گنجی را فراموش کردید که که اوایل انقلاب به دنبال دخترهایی می‌گشت که چند تار مو از زلف‌شان بیرون زده و به روی آن‌ها اسید می‌پاشید و به پیشانی دخترهای جوانی که پوشش متفاوتی داشتند پونز می‌چسباند؟ مهاجرانی، فریبا مهاجر و ده‌ها تن دیگر که امروزه در ناف آمریکا و بعضا در تلاویو در حال خوش‌خدمتی به ضد انقلاب هستند، در کدام جریان سیاسی مسئولیت داشتند؟ مشاور و وزیر و معاون کدام رئیس جمهور بودند؟

وابستگی به نهاد انقلابی مفتخرانه‌تر است از گدایی به اعراب منطقه

"برادر بد اصلاحات" در بوشهر به حضور بسیج دانشجویی در دانشگاه اعتراض کرد. وی با جملاتی آمیخته طنز و تحقیر چنین بیان کرد که «نمی گویم دفترتان را از دانشگاه ها برچینید ولی نباید از فرماندهان نظامی خود دستور بگیرید، نباید به این دلیل که بند نافتان به نیروهای نظامی وصل است به هر کاری ورود کنید ...»

درخصوص کشف اصغرزاده درباره اینکه بسیج متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است باید گفت که بسیجیان اگر وابستگی به سپاه داشته باشد نه تنها از آن خجالت نمی‌کشند بلکه به آن افتخار نیز می‌کنند. بسیجی بودن بهتر از وابستگی به جریان فتنه‌گر است. این وابستگی غرورآمیزتر است از وصل بودن بند ناف برخی دوم خردادی‌ها و سران فتنه به هزاران کیلومتر آن طرف مرزها.

همکاری با یک نهاد انقلابی که مرحوم امام خمینی(ره) فرمودند نظرشان راجع به آن برنمی گردد مفتخرانه‌تر است از همکاری با کشورهای حاشیه خلیج فارس و تسلیم کردن کاسه گدایی برای طلب دلار و دینار کثیف برای تامین بودجه فتنه‌گری در ایران.

"شاخ‌ شکسته‌"های واقعی چه کسانی بودند؟

شما که این گونه نیروهای نظامی و امنیتی را متهم به دخالت در امور کشور می کنید چرا این را بیان نمی کنید که ماموران زحمت‌کش نیروی انتظامی روزها و شب‌ها جان بر کف از حفظ مال و جان و ناموس ما کم نگذاشتند؟ با چه دیدگاهی کسانی که نمی گذارند ارازل و اوباش در خیابان‌ها جولان دهند را "عده‌ای شاخ‌شکسته" می خوانید؟ چرا بیان نمی کنید که ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال قدرت نمایی در خلیج عدن است و ناوهای آمریکایی جرئت نگاه چپ به آن را ندارند؟ چرا بیان نمی کنید که نهادهای اطلاعاتی چگونه با تلاش انقلابی موفق به خاموشی آتش فتنه و تحقق خواسته‌های امام خامنه‌ای شدند؟

شاخ شکستگان واقعی کسانی بودند که سال 88 به رای مردم که میزان است احترام نگذاشتند و در عاشورای حسینی کف و دست و جیغ سردادند و بدتر از آن سران فتنه بودند که جان این افراد را به خطر انداختند و اقدام به آتش افروزی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب کردند.

پشیمانی از تسخیر لانه جاسوسی و ادعای انقلاب علیه خدا در قسمتی دیگر از ادعاهایتان به حضور در جمع دانشجویانی که در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند افتخار کردید، اما چگونه امکان دارد به همین زودی فراموش کنید که چندی پیش حاضر به عذرخواهی درخصوص این اقدام شدید؟ اینکه شما سال‌ها پیش در خط انقلاب فعالیت داشتید دلیلی نمی شود که کسی دوست داشته باشد خواسته باطلی مانند رفع حصر را از شما بشنود و آن را بپذیرد. گفتنی است که خوشبختانه اعتراف کردید که به دلیل بیان جمله «حتی علیه خدا هم می توان انقلاب کرد» از حضور در انتخابات رد صلاحیت شدید و شاید این اعتراف به نوعی تایید حافظه ضعیف و تحت تاثیر شرایط محیطی قرار گرفتن شما باشد. (اشاره به اینکه دانشجویی بسیجی در پاسخ به سوالش عبارت "مختان آکبند است" را دریافت کرد که سخنران با اعتراض دانشجویان مواجه شد.)

تهدید دفاع از ارزش‌ها به افشاگری

عجیب‌تر آنکه یکی از تئوری‌های محوری اسلام یعنی کمک به مظلوم که توسط نهادهای مردمی صورت می گیرد را تهدید به افشاگری می کنید و با لحنی استفهامی دفاع از ارزش‌ها در یمن، فلسطین و عراق زیر سوال می برید. مردم انقلابی ایران هر سال در 22 بهمن و روز قدس و اخیرا هم در راهپیمایی علیه آل‌سعود نشان دادند که در هر شرایط و وضعیتی حاضر به دفاع از مظلوم هستند پس چگونه شما پیشبینی می کنید که مردم از کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع در منطقه پشیمان می شوند؟ مگر جز این است که خلبان هواپیمای حامل کمک‌های امدادی هلال احمر ایران شجاعانه مقابل جت‌های جنگنده آل‌سعود ایستادگی کرد و یک ثانیه هم عقب ننشست؟

اصغرزاده: شما مختان آکبند است!

چرا وقتی یک دانشجوی جوان در پی عبارات برآمده از زبان شما سوالی مطرح می کند و خواستار رفع ابهام در ذهن کنجکاو خود است را با کلام تند خود تهدید به افشاگری می کنید؟ مگر یک دانشجو چه پشتوانه سیاسی و یا پایگاه اجتماعی دارد که این گونه از چند سوال ساده آشفته می شوید و خطاب به اصولگرایان یادآوری می کنید: «حرف بزنید ولی سطح خود را بدانید و نگذارید دهان من باز شود...!».

ای کاش اگر دگربار مجال پشت تریبون ایستادن پیدا کردید کمی هم رعایت احترام حاضران را مد نظر قرار دهید و آزادی بیانی که بارها بین سخنرانی از آن دم زدید را در کردار خود صرفا در حضور چند ساعته در محل سخنرانی نشان دهید.

سرپرست غیرقانونی دانشگاه خلیج فارس پاسخگو باشد

در پایان با توجه اظهارات ابراهیم اصغرزاده در باب تشکر از سرپرست دانشگاه خلیج فارس بابت محیا کردن محیطی برای سخنرانی این چنینی این احتمال را قوت می بخشد که مصلح مستقیما حضور اصغرزاده را تایید نموده باشد که اگر این گونه باشد طبعا باید پیش بینی بیان چنین اظهاراتی نیز کرده باشد و تبعات آن را بپذیرد.

۹۴/۰۳/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
ظریف بین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">