ظـریـــف بــیـن

ظریف بینی یک ویژگی نیست، یک اصل است!

ظـریـــف بــیـن

ظریف بینی یک ویژگی نیست، یک اصل است!

ظـریـــف بــیـن

یک خط شکن که از شکستن هیچ صف ای، ذره ای ابایی ندارد...
تاکید می کنم: "من یک ظریف بینم!"

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

اجتماعی، معیشتی، اقتصادی، فرهنگی، خانوادگی و ... این‌ها عناوینی است که هر از چند گاهی به سرخط مقالات و اخبار کشور تبدیل می‌شود و تا مدتی هر مسئول و مدیر و قلم‌به‌دستی سعی می‌کند با موج‌سواری و برخی اوقات جریان سازی، نقشی در این راه داشته باشد. بگذریم که گهگاه این جریان‌سازی‌ها و موج‌سواری‌ها با قصد و غرض خاصی روی می‌دهد، اما اگر در طول آن سود و منفعتی به مردم برسد باید خوشحال شد، حداقل برای اینکه خود را راضی نشان دهیم!

در بین این هیاهو و صداهای متفاوت و گاهی متناقض، ولی اقتدار و عزت انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران همیشه در رأس بوده و هیچ‌وقت از یاد و خاطر این ملت شریف نرفته است. اقتدار و عزت ممکن است در خروش علیه استکبار نمود پیدا کند، ممکن است در تولید و سازندگی، در نظام سیاسی، در دشمن‌شناسی، در صادرات فرهنگی، در بیداری اسلامی، در پاسداری از دستاوردهای انقلاب، در فتنه سال ۸۸، عرصه علوم فضایی، در توان داخلی انرژی هسته‌ای و همچنین در موضوع قدرت دفاع نظامی هم اعلام موجودیت نماید.
شاید برخی مواقع اقتدارمان را در اقتصاد متزلزل دیده‌ایم یا اینکه در موضوعات سیاسی کمتر خود را نشان داده باشیم اما به لطف تفکر معمار چیره انقلاب یعنی امام راحل(ره) از عزت کشورمان هیچ‌گاه کاسته نشده درحالی‌که همواره مورد حسد بیگانگان قرار داشته است. همان‌گونه که بیان شد عزت مردم به‌ویژه در سالیان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی مرهون دلایل گوناگونی است، البته که باید توجه داشت که می‌توان اقتدار نظامی را تکاور حفظ عزت کنونی کشور به شمار آورد. تکاوری که بدون غرض‌ورزی سیاسی و دور از عملکردهای نسنجیده کنونی به‌دست‌آمده است و نظریه‌پرداز آن پس از امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای نام دارد.
جرعه‌ای از عزت را می‌توان در گفتار صریح رهبر انقلاب اسلامی یافت که با واژگانی بس محکم به تهدیدات صهیونیست‌ها و متجاوزان غربی پاسخ می‌دهد و باید این مواضع روشن ایران اسلامی را با کشورهای دیگر اروپایی یا حتی دولت‌های مرتجع منطقه مقایسه کنیم که بدون اجازه کدخدا حتی فنجان به دست نمی‌گیرند! فرهنگی که با صلابت رهبر کشورمان در نظر و عمل حاکم بر جریان فکری نظام و مردم ایران‌زمین و خیلی از کشورهای جهان شده است، روزبه‌روز پایه این دیدگاه را قوی‌تر می‌کند که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و شعار تکراری «همه گزینه‌ها روی میز است» دیگر خریداری ندارد.
عزت را آنجا می‌توان حس کرد که وقتی مقام معظم رهبری می‌شنود رئیس‌جمهور آمریکا گفته است: «من می‌توانم ارتش ایران را نابود کنم»؛ در پاسخ صریح به وی با طنز می‌فرماید «قدیمی‌های ما این‌جور حرف‌ها را لاف در غریبی می‌گفتند» و فرماندهان نظامی محبوب کشور به‌عنوان طلایه‌داران جنگ سخت در صف اول نماز عید فطر، با خنده‌های خود به باراک اوباما ادعای پوچ آمریکایی‌ها را به آنان یادآوری می‌کند. خودشان هم می‌دانند که این ادعاهای پوچ برای نسل جوانی که پدرانشان به‌فرمان خمینی کبیر انقلاب کردند اهمیتی ندارد اما از سر اجبار باید روی میز خالی خود گزینه‌سازی کنند!
جوانان خوب می‌دانند مبارزه با استکبار پایانی ندارد و تا زمانی که اسلام باشد نمونه روشن جبهه حق علیه باطل همان استکبار غربی و صهیونیستی است، گرچه هنوز هم اقلیتی درون کشور قصد دارند با بزک کردن چهره آمریکا و متحدانش روی اشتباه‌های خود سرپوش بگذارند. جوانان دشمن خود را شناخته‌اند و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس به جهانیان اثبات کردند که رهبر کشورشان هیچ‌وقت تنها نمی‌شود، گرچه بازهم عده‌ای در مسیر این همراهی مخلصانه، داوطلبانه سنگ‌اندازی می‌کنند!
و در پایان، همه ما اتفاق نظر داریم تا زمانی که چنین اقتداری در انقلاب اسلامی وجود دارد، هیچ دشمنی در منطقه نمی‌تواند منافع ایران را به خطر بیندازد و مسلمانان با حفظ عزت و سربلندی خود در مقابل دشمن، نه تنها پاسخ تکفیری‌های دست‌نشانده صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را می‌دهد بلکه با حفظ وحدت نمی‌گذارد نظام استکباری لحظه‌ای به فکر دست‌درازی به موجودیت و عقاید ایران عزیز بیفتد.

نظرات  (۲)

سلام، با تشکر از شما

"ارتباط «لاف در غریبی» با خنده سرداران ایرانی و گزینه‌سازی آمریکا"


با آدرس:www.harfeto.ir/?q=node/44197


در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت حرف تو  به شما: کافران خوش دارند که از تسلیحات و تجهیزات خود غافل شید تا به یکباره بر شما بتازند. سوره نساء آیه 102

 

یا علی

سلام خسته نباشید، سایت زیبا و با مطالب جالبی دارید، خوشحال میشیم باهم تبادل لینک داشته باشیم.
در صورت تمایل میتونید لینک خودتون رو داخل لینکدونی سایت دارالترجمه رسمی قلم اول ، بصورت رایگان ثبت کنید.
در صورت تمایل برای تبادل لینک به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://www.ghalameavval.com/links

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">