ظـریـــف بــیـن

ظریف بینی یک ویژگی نیست، یک اصل است!

ظـریـــف بــیـن

ظریف بینی یک ویژگی نیست، یک اصل است!

ظـریـــف بــیـن

یک خط شکن که از شکستن هیچ صف ای، ذره ای ابایی ندارد...
تاکید می کنم: "من یک ظریف بینم!"

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

"اینجا بوشهر پایتخت مبارزه با استعمار و استکبار" این جمله تا حدی نزد مردم این دیار خاطرخواه دارد که هرجا مراسم و محلی جهت برپایی محفلی با موضوع استکبارستیزی محیا می شود بوشهری ها با حضور پرشور خود نشان می دهند که چقدر با واژه های استعمار و استکبار خاطره دارند. خاطراتی که البته از جنس خون و جان در دفترچه قلب این مردم نقاشی شده و هنوز هم رنگ آن در گفتار و فرهنگ و ادبیات پیرمردها و پیرزن ها خودنمایی می کند.

نیازی به تبلیغات و بوق و کرنا نیست، نام استعمارستیزی و استکبارستیزی که بیاید مردم صف می کشند، خاطرات تلخی که انگلیسی ها برای این مردم رقم زدند برای چند قرن کافی است تا بوشهری ها هیچ گاه خیانت ها و خباثت های آنان را فراموش نکنند. فراموش نمی کنند که چطور اموال و دارایی هایشان را غارت نمودند، چطور مردم را تحقیر می کردند و چگونه بی اخلاقی را به اوج خود رسانده بودند.


آری، از یاد نمی برند که با پول و رشوه کاری کردند که دوست، دوست را از پشت خنجر بزند و حاصل این اتفاق بشود ترور شهید رئیسعلی دلواری. ماجرایی که چند مدت قبل توسط رسانه های انگلیسی ها به آن اعتراف شد...


بگذریم! چند روز دیگر سالگرد حماسه 13 آبان است، روزی که تبلوری دیگر از خروش ملت علیه استکبار بود. استکبار و استعمار جداشدنی نیست آمریکایی ها شاید به معنای رایج، ایران را مستعمره خود قرار نداده بودند اما ضربه های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی شدیدی به ایران وارد کرده اند که تاثیر آن از استعمار کمتر نبوده است.


روز استکبارستیزی به نمادی تبدیل شد تا مردم همه ایران در این روز به یاد سیلی های افسران انگلیسی و آمریکایی بر صورت نحیف مردمشان بیفتند. این روز در تاریخ ثبت شد تا یک برگ ننگین به وزن کلیه صفحات شامل دستاوردهای آمریکا، در دفترشان نگاشته شوند، دفتری که وقتی روز به روز انقلاب اسلامی سپری می شود، وزن صفحات "شکست نامه" آن به دیگر بخش ها می چربد!


این روز روزی است که پنتاگون نشین ها از دریچه دوربین و نمایشگرها باید مجدد لحظه زانو زدنشان که حاصلش شکست هیمنه پوشالی تفنگدارانشان بوده را مشاهده کنند. باز هم یاد و خاطره تلخ RQ170 و اسکن ایگل برایشان مرور شود، طبس را به خاطر بیاورند و شهید مهدوی را که حفره ای به اندازه کل تاریخ قدرت آمریکا بر نظام و برنامه های مستکبران غربی ایجاد کرد.


آری، استکبارستیزی در ایران سبقه ای سال ها پیش از انقلاب اسلامی و 13 آبان دارد، اما هر روز و هر زمانی که باشد دولت های مستکبر وقتی نام ایران و ایرانی را می شنوند لرزه بر تن هایشان می افتد و دست و پای خود را گم می کنند... چرا که آنان برخلاف برخی درون کشور حافظه بسیار قوی دارند. آمریکا دیوار فروریختنی است زیرا از پایه کج بنا شده است، این انقلاب اسلامی است با همت بنیان گذار کبیر انقلاب و مدیریت سید خراسانی تا به اینجا رسیده و یکه تازی می کند.


انقلابی باشیم تا فروریختنی نشویم...


مهرداد رستم جبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">