ظـریـــف بــیـن

ظریف بینی یک ویژگی نیست، یک اصل است!

ظـریـــف بــیـن

ظریف بینی یک ویژگی نیست، یک اصل است!

ظـریـــف بــیـن

یک خط شکن که از شکستن هیچ صف ای، ذره ای ابایی ندارد...
تاکید می کنم: "من یک ظریف بینم!"

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب


   دنیای کوچکی است... کسانی که مردم به خاطر وجود پاکشان حاضر شدند تنباکو را حرام بدانند، کسانی که دلیل بودند تا ایرانیان بزرگترین تجمع(وقت) جهان را شکل دهند... آری روحانیت! زیر سوال رفته است. من نه روحانی ام و نه طلبه، در بدترین حالت فقط دلسوز خودم و آینده ی خودم هستم. دوست ندارم خواهران و برادران وطنی ام در گرداب تهاجم فرهنگی که از دهه ها پیش برای ما تدارک دیده شده است، متلاشی شوند. حاضر نیستم آفت های برخی افراد چهره نما و بدن نما که فریب شعار "آزادی حجاب" یا "اسلام ترکیه ای" را خورده اند، باعث به آتش کشیده شدن وجدان بیدار اکثریت شود. تاکید می کنم من شاغلم و بیکار نیستم، حالا هم در حالت کــــاملا عادی به سر می برم!

ظریف بین || zarifbin.mihanblog.com
  
  من مدرک کارشناسی دارم! می دانم که بدون کمک بزرگان، راه بهشت را گم می کنم. بی شک من ابتدا از ولی عصرم کمک می گیرم و پس از آن چشم به مراجع دینی و دولت اسلامی ایران دارم. حال که می بینم دولت و روحانیت با هم گلاویز شده اند، نباید بترسم که راهم را گم کنم؟! روحانیت که از نامش مشخص است روحانیون شیعه در مجمع آن حضور دارند. آن جایی دچار پارادوکس می شوم که می بینیم، رئیس جمهور روحانی ام با هم تاهای خویش جدل دارد... من هنوز شاغلم، اطمینان دارم شرایط جسمانی و روحانی ام طبیعی است!

   در دهه ی اخیر ضعف های انبوه مدیریتی باعث شده که هر رسانه ای بتواند روی مردم به ویژه جوانان، تاثیرات فرهنگی و اجتماعی بگذارد. مردم ما به سریال های "جومونگ" و "یانگوم" ابراز علاقه می کنند... دیری نمی گذرد که شبکه هایی به صورت قارچ وار شروع به پخش سریال های کره ای می کنند. تا دیدند ما به سریال های ایرانی-اسلامی که بخشی از آن در خارج از کشور ضبط می شود علاقه داریم، به سرعت "حریم سلطان" را که نمونه ی ظاهرا اسلامی است را نمایش می دهند. ضعف رسانه های داخلی را چه کسانی باید پوشش بدهند؟ هنوز شغلم را از دست نداده ام، هوا گرم است اما متوهم نشده ام!

   برخی افراطیون کاری کردند که عده ای از روحانیت روی گردانند، حالا همان ها مشکلات فرهنگی که خود باعث آن بوده اند را به گردن رقبایشان می اندازند. ممکن است افرادی که سواد نظامی دارند کمتر سواد فرهنگی داشته باشند اما دلسوزی در وجود همه آنان وجود دارد. چیزی که من در شما نمی بینم! اگر باشد هم فقط برای عده ای است که راهشان مشخص بوده و خط گرفتنشان به هزاران کیلومتر آن طرف مرزها برمی گردد. کسانی که اگر "پرورش" داده نشوند دیگر امثال شما جایی در دل مردم ندارند!

  باز هم دچار پارادوکس شدم، با وجود "شاغل بودن" و "توهم نداشتن" توانستم بنویسم...

نظرات  (۲)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۰ محسن عروجی
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۹ مرتضی آزاد
سلام. بهره بردیم. خیلی عالی بود. خدا قوت!
پاسخ:
سلام.
تشکر از حضور شما
منتظر نظرات سازنده شما هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">