ظـریـــف بــیـن

ظریف بینی یک ویژگی نیست، یک اصل است!

ظـریـــف بــیـن

ظریف بینی یک ویژگی نیست، یک اصل است!

ظـریـــف بــیـن

یک خط شکن که از شکستن هیچ صف ای، ذره ای ابایی ندارد...
تاکید می کنم: "من یک ظریف بینم!"

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

ظریف بینی هفتم: دلسرد نشو!

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ
کاری که در مسیر مستقیم باشد به تشکر و تبریک احتیاج ندارد.
تشویق باشد خوب است اما به هدف تشویق انجام دادن ارزش ندارد!

چندین روز است شروع به انجام فعالیت نموده ام اما به دلایلی دلسرد می شدم. تا اینکه این سخن را شنیدم:
"محبوب ترین کارها نزد خداوند کاری است که دوام بیشتری دارد، گرچه اندک باشد"


از این به بعد بدون نگاه به حواشی یا تضعیف دیگران کار خود را انجام می دهم. اصولا سعی می کنم نگاه منفی به چیزی نداشته باشم. در این دنیا این همه جلوه ی مثبت وجود دارد که مجال برای بررسی دیدهای منفی نیست. حداقل برای من! یقین دارم هدفم خیر است پس جز نظر خدا، به نظری دیگر امیدی ندارم...
۹۳/۰۴/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
ظریف بین

نظرات  (۱)

۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۴ خانه وبلاگ نویسان استان بوشهر* وبیان *

سلام هم استانی  

کانون وبلاگ نویسان استان بــــــوشهــــــــر در نظر دارد که وبلاگ های فعال استان بوشهر که در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ،مذهبی، سیاسی ، طنز ، ادبی و... را شناسایی کند و مطالب آنها را در سایت های معتبر انتشار دهد.

مطالب ، تیتر و آدرس وبلاگ خود را بصورت نظر برای ما ارسال کنید

با خانه وبلاگ نویسان استان بوشهر شماهم در استان و کشور شناخته شوید.

شماره تماس و ایمیل  خود را به صورت نظر برای ما ارسال کنید تا از طریق سامانه موضوع مسابقات،مصاحبه،پیشنهاد همکاری و ... را با شما در میان بگذاریم

ما همه روزه با مطالب وبلاگ های بوشهری آپدیت هستیم.

با وبیان هر نفر یک رسانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">